Srbija treba da ulaže u razvoj inovativnog prevoza putnika
Zelena stranka traži od beogradskih taksista da obustave besmislene proteste i prestanu da maltretiraju Beograđane, i da se umesto nasilnim metodama okrenu inovativnim sredstvima borbe za tržište.
Postoji veliki broj primera iz najbližeg okruženja, ali i iz udaljenih delova sveta kako taksi prevoz treba da funkcioniše, pa beogradski taksisti, bez mnogo truda mogu da usvoje uspešne poslovne modele i unaprede svoj rad.
Istovremeno Grad Beograd bi, pored niza loših rešenja koja je preuzimao, iz drugih gradova mogao da preuzme i nešto dobro, poput uređenja taksi prevoza.
– Dubai, London, Abu Dabi, Hong Kong i drugi gradovi kojima se aktuelni gradski oci dive, do najsitnijih detalja su uredili taksi prevoz, maksimalno štiteći prava, udobnost, zadovoljstvo i sigurnost putnika. Za razliku od njih, grad Beograd traži samo članarinu da bi gradski budžet napunio sa što više para koje će biti potrošene na promašene projekte, poput rekonstrukcije Trga republike ili seče šume u Košutnjaku. Srbija je dužna da stvori zakonske uslove koji će primorati lokalne samouprave da ulažu u razvoj inovativnog prevoza putnika. Jedan od primera kako se mogu pratiti, ili čak diktirati, svetski trendovi modernizacije i inovativnosti u javnom prevozu putnika jeste model koji je razvio i implementirao Car Go – rekao je predsednik Zelene stranke, mr Goran Čabradi.
Razvijanje ovakvih inovativnih modela prevoza će imati za posledicu smanjenje broja vozila na ulicama i parkiralištima, što svima treba da bude primarni cilj. Smanjenjem broja vozila smanjiće se gužve na saobraćajnicama i parking prostorima, što će za posledicu imati smanjenje buke i zagađenja.
Čabradi ističe da je razvoj turizma jedan od važnijih stubova privrednog razvoja Srbije i da je zbog toga važno da se turistima ponudi najbolja moguća usluga u svim segmentima turističkog poslovanja, obuhvatajući i javni prevoz.